Wistjedatjes!!!

13 september 2015 - Amsterdam, Nederland

Het duurt even, maar hier zijn ze dan!

Wist je dat:

…. We op Mount fuji bijna van de berg werden geblazen

…. Esmeralda alleen maar heel vals kan zingen

…. Je na 4 weken Japan meer dingen over elkaar weet dan je eigenlijk wilt

…. FP in een hoekje zit te huilen af en toe

…. Esmeralda heel erg van Frozen houdt

…. Odile  haar eerste tandjes kreeg en leerde trapklimmen terwijl mama in Japan zat

…. We bij elkaar 4000 fotos hebben gemaakt van alle leuke en rare dingen in Japan

…. Frank-Paul een selfie cursus heeft gegeven aan Sander en Desirée

…. Er hele rare vogels waren in japen “akierekierekie”

…. Desirée een heel flexibel hoofd heeft maar een stevige neus

…. Frank-Paul 10 keer per dag aan Desiree haar neus mocht zitten, anders werd het vervelend

…. We in Japan allemaal een Zwanus, Zwrug, Zwak, Zwuk, Zwoksel, zwoet en een Zwhoofd hadden

…. Frank-Paul hobbit voeten heeft

…. Desirée en Frank-Paul heel goed downies na kunnen doen en japanners dat niet goed snappen

…. Esmeralda stiekem WIFI verslaafd is

…. Eric alleen maar grijs ondergoed heeft

…. Je in Japan alleen moet eten wat er lekker uit ziet, dan heb je de grootste kans dat het ook lekker is

…. Japanners geen engels praten, handen en voetenwerk is vereist voor communicatie

…. Het zeewater op Dubai warmer was dan 30 graden

…. Eric en justin regelmatig met een zweetdoekjes op hun hoofd liepen (zwapjes)

…. Sander en Frank-Paul een wedstrijd hadden wie het meeste verloren was in Japan (Sander won)

…. Desirée uiteindelijk ook is toegevoegd aan deze wedstrijd door het verliezen van haar ipod

…. Je op de WJ om 6 uur de tent uit dobberde van de warmte

…. Frank-Paul jarig was op de WJ en alle IST-ers voor hem gezongen hebben

…. Je groene thee ijsjes kan kopen in Japan (mjammie!!)

…. Marleen ondekt heeft dat je met een spiegelreflex camera geen selfies kan maken, of alleen van je neus

…. Desirée, Frank-Paul  en marleen een japanner hebben afgeschrikt met het zingen van Jamai in een steegje

…. Frank-Paul liedjes probeerde te maken van alles wat Desirée zei (t lukte alleen niet zo)

…. Frank-Paul probeerde iedereen aan zijn oksel of zweet voeten te laten ruiken

…. Desirée dat ook echt gedaan heeft, gelukkig toen hij net gedouched had

….  Marleen er een sport van heeft gemaakt om selfies te verpesten van Frank-Paul

…. Eric en Justin goed te herkennen waren als Nederlanders in hun fel oranje Tshirts op de WJ

…. Desirée, Frank-Paul regelmatig wakker  maakte als FP weer eens wakker schrok in zijn slaap

…. Desirée Frank-Paul zijn wenkbrauwen twee keer pijnloos geplukt heeft in Japan

…. We regelmatig een woord zochten met 14 letters en vier M’n (Jammerdebammer)

…. Japanners dol zijn op in de rij staan voor hun eten

…. Je voor lekker eten niet bij de wereldjamboree hoeft te zijn

…. Je regelmatig de bietenbrug op kan, of jezelf in je zak kan schijten

…. Sander elke avond alles uit zijn tas haalde om op te ruimen en elke ochtend de spullen weer in zijn tas stopte

…. Esmeralda de volledige gang van een hotel bezet hield met het opruimen van haar tas

…. Marleen een soort ontplofte bom creerde bij het opendoen van haar tas

…. Een waaier geen overbodigeluxe is in Japan

…. Desirée en Frank-Paul een slowmotion lippen moterboot filpje hebben gemaakt

…. Japanners zich niet scheren!!!! Op geen enkele plek!!!!!

…. Op elke hoek van de straat een tafel staat waar je een stempel kan halen

…. We bijna allemaal instand in slaap vielen in het openbaar vervoer

…. Er belachelijk veel slaapfotos  zijn gemaakt

…. We een enorm leuke vakantie hebben gehad!!!!